יום ראשון, 16 בפברואר 2014

שתי ציפורים על העץ


הסיפור מתחיל עם כמה חברים שבשל יוקר המחייה ובשם הרגיעה והחופש החליטו לגדל לעצמם קנאביס צפוני בגידול אאוטדור, בשאיפה לתת בחזרה לטבע, בתקווה שהשני יחזיר אהבה לזורעים בדמעה. אז אותם זורעים בדמעה, שותלים בתקווה ואהבה גידלו כמה צמחים לתפארת ולתפרחת וכשביקשו לבדוק באחד הימים את מצבם של העשבים שנכנסו לא מזמן לפריחה, הם גילו להפתעתם גבעולים, עלים ותפרחות מכורסמות לצד שפני סלע עליזים המנשנשים מכל הנגלה לעיניהם.

אין ספק ששפני הסלע הללו היו מהשמחים ביותר שראו עיני אדם.

אני מאוד אוהבת בעלי חיים ואת הטבע כולו, הייתי רוצה שיהיה מספיק מהשפע הזה לכולם, הייתי רוצה גם אני לצחוק כמו חבורת הצבועים שהתגלגה על הסלעים בשעשוע אל מול עיניהם של זורעים ברינה מקצה אחר של הארץ.

אני מבינה שבעלי החיים אוהבים את הצמח אולי אפילו כמו שבני אדם אוהבים אותו (מה שללא ספק מעיד על תודעה חייתית, תודעה שעל מנת לשרוד מובילה את הפרט לנשנש מעט, מדי פעם, מן הצמח המופלא הזה). ישנם מחקרים רבים על בעלי חיים, בינהם בעלי חיים הנחשבים לכאלו בעלי אינטילגנציה גבוהה למדיי שנהנים "להתמסטל". דולפינים אוהבים "להתמסטל" עם דגי אבו נפחא, קואלות אוהבות "להתמסטל" על אקליפטוס, פילים על אמרולה.

ואנחנו, כמי שמנסים להגדיר עצמנו, המין האנושי, כיצורים תבוניים, מן האינהרנטי להנחה זו היא שגם אנחנו נבדוק את האפשרויות שלנו "להתמסטל", או אולי, להרחיב תודעה. להרחיב תודעה בצורה כזו שלא יוכל עוד שום יצור לשלוט עלינו, כי נהיה חופשיים באמת מהשקרים, מהכאב ומתחושת חוסר האונים הכללית.
מישהו שם למעלה החליט שאסור שהמין האנושי ירחיב תודעה, זה עלול חלילה להוביל לאבולוציה של המין האנושי.

החלטה זו פוגעת בכל תחומי החיים. גידול קנאביס באופן חופשי, בטבע, יכול להציל כל כך הרבה מערכות בחיינו (כלכלית, חברתית, בריאותית, אקולוגית) לשפר עד בלי היכר את ההווה שלנו ולהבטיח לנו עתיד.
אני קוראת לכל חבריי הטבעונים, וגם אלו שיהפכו לכאלה בבא הזמן  זה חלק מהטבע, חלק חשוב ובלתי נפרד מהטבע. אי אפשר להיפטר ממנו, הוא עשב. אנחנו לא אמורים להיפטר ממנו, הוא ניתן לנו במתנה ואנו צריכים לעמוד מנגד לאלו שמנסים לקחת מאיתנו ולנכס לעצמם את הטבע.

אנחנו צריכים לגליזציה
עכשיו
למעננו, למען הדורות הבאים, למען כדור הארץ
ולמענם 

בתמונה: ארנבונים, תמונת אילוסטרציה.






















Off Notes
walter.h1900@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה