יום ראשון, 30 ביוני 2013

מתחת לאף של השר




עדות של עו"ד Martin Kiel - 
אתמול בלילה קיבלתי הודעה על כך שעצרו את כרמן וספיר בהפגנה מול ביתו של שר האוצר. לכאורה, עוד הפגנה עם עצורים, אבל שם דבר לא הכין אותי למה שראיתי ושמעתי כשנפגשתי עם ספיר וכרמן בתחנה, כדי לייעץ להן לפני החקירה.

מייד כשראיתי את כרמן ואת ספיר, היה לי ברור שקרה משהו שונה. שזה לא "עוד" מעצר בהפגנה. שתיהן נראו מפוחדות מאוד. 

דיברתי תחילה עם כרמן, שסיפרה לי, כשכולה רועדת ודמעות עומדות לה בעיניים על מה שקרה (ומפורט בפוסט מצ"ב).

אחרי שדיברתי עם כרמן, שוחחתי עם ספיר אשר תיארה בפניי את אותו מקרה בדיוק וניכר היה שגם היא רועדת ובסערת רגשות. בדיוק אותו מקרה שמתואר גם כאן. 

ייעצתי לשתיהן מייד לתת את כל הסיפור כפי שהן סיפרו לי אותו, עם כל הפרטים הידועים להן ושיאמרו לחקר שהן מבקשות שהתלונה שלהן והחומרים יועברו למח"ש על מנת שתיפתח חקירה נגד השוטרים המעורבים. 

מובן, כי בישראל כמו בישראל, לא מספיק בזה וצריך לוודא שמח"ש אכן פתחה בחקירה ואנחנו נגיש תלונה בהקדם. 

וכן, התלונה היא נגד כל השוטרים שהיו במעצר הזה - שלא רק עמדו מנגד שעה שחברם פוגע פגיעה קשה בכבודן ומטריד מינית את כרמן וספיר, אלא צחקו ואף התגייסו לעזור לו לעצור את שתיהן וייתכן שיותר מכך.
Nurit Loulicht Lachiany מבטיחה:

המשטרה והעומדים בראשה לא הבינו , אבל החטיפה של ספיר וכרמן אתמול בלילה גרמה לכך שבשבוע הבא מול הבית של יאיר יתייצבו אלפי אנשים. 

כל הרשת החברתית סוערת: Carmen Elmakiyes Amos ו Sapir Sluzker-amran הוטרדו מינית והוכו על ידי שוטרי מדינת ישראל מול בית שר האוצר. כך גם פעילים נוספים שהוכו אמש ונעצרו על לא עוול בכפם, תוך תפירת תיקים נגדם ובהם Idan Gillo ו Elazar Brif. ממה אתם מופתעים? זה חדש? ההטרדה המינית של משטרת ישראל את הפעילות החברתיות אתמול היא חלק משיטת פעולה שאנו רואים בשטח כבר משך למעלה משנה. מאות מכתבים יצאו בנושא זה כולו. ומה נעשה? דבר. דבר לא נעשה. זו לא הפעם הראשונה בה המשטרה הטרידה מינית פעילות חברתיות. אזכיר את המקרה המצו"ב בתמונה כאן 23-06-12. כמו כן, גם ביום 22-06-12 לפי עדותה של Daphni Leef בביהמ"ש בדיון האחרון, היא הוטרדה מינית על-ידי משטרת ישראל לאחר המעצר שלה. אזכיר כי במשטרים החשוכים ביותר, דוגמת זה בקונגו , המשטר אונס נשים וכן צעירות וקטינות כחלק משיטת דיכוי. העובדה כי שוטרי ישראל ואנשי מע' הבטחון הפועלים עמם לדיכוי מחאה חברתית בלב ישראל, פועלים בשיטות של הטרדות מיניות של פעילות חברתיות, מלמדת, על כשל חמור ביותר בדרגים הגבוהים ביותר במדינת ישראל, למן נשיא המדינה וראש הממשלה ועד השר לביטחון פנים והמפכ"ל. איפה הם שומרי הסף של מערכת המשפט? # בבוקר 23.06.12 לאחר 'ליל הבנקים' בו התקשורת הציגה מציאות שקרית לעם בישראל, כי הפעילים והפעילות נהגו באלימות שלעולם לא נקטו בה - כתבתי אין מנוס מהקמת ועדת חקירה ממלכתית למשטרת ישראל ומע' הבטחון הפועלים במשותף לדיכוי המחאה החברתית. אחזור על כך גם כעת. אין מנוס. ועדה עם סמכויות אשר תחקור גם את התנהלות הדרגים בממשלת ישראל בדיכוי הפגנות בלב מדינת ישראל. כולם. # נ"ב מרתק לראות את העיתונאים בכלי התקשורת מופתעים מהמאורע אמש. ממה מופתעים כל כך? שתיקתם כמו גם התיאום של ועדת העורכים ורוה"מ לצנזורה - תיזכר לדיראון עולם.

יוסי שפרלינג חונק מפגינה - 23.6.12 - המכונה "ליל הזכוכויות השבורות", הוא הלילה בו הוחלט כי המחאה אלימה מדיי, כנגד הטענות לפני אותו לילה שהיא איננה אלימה ומספיק. ובכל זאת - יוסי שפרלינג חונק מפגינה וזוהי רק דוגמה!
מחוץ לחלונו של שר האוצר אנשים ונשים מאבדים את החופש שלהם, את הזכות על גופן וגופם ועל כך לא ייתכן של יינתן הדין. המקרה הזה ורבים קודמים לא לא ישתקו. אני מתכננת להיות שם ולזעוק את זעקתן וזעקתם של האנשים ונשים שהחופש על גופםן עורער, שהוטרדו, שהושפלו. אני לא אשתוק, לא עוד.


walter.h1900@gmail.com

13 תגובות:

  1. להעמיד אותו לדין! שוטר מעוות, חסר שכל בזיזיון לאומה!!!

    השבמחק
  2. חלאה לדין! רק כלא! אם הסוטה הזה מקבל עבודות שירות אני אישית אלך למרר לו את החיים כל פעם שיתייצב אליהן. רק כלא!

    השבמחק
  3. ליבי איתכן, חייבים להעמיד את היצורים האלו לדין!

    השבמחק
  4. http://facebook.com/sahar.bacci
    בבקשה

    השבמחק
  5. כבר לא איכפת לי שיבואו אלי הביתה שוטרים בעוד כמה דקות - מעכשיו אני מתחיל ואומר לכם, תסתכלו על כל מה שקורה במדינה הזו בחמש השנים האחרונות ותבינו - אם אין לכם הרבה כסף, אם אתם לא חמושים ומגובים בעוד חמושים, אין לכם עתיד. אני לא אומר מה לעשות, רק להחזיר באותה המטבע. השלטון הולך ומושחת מיום ליום. שכל אחד יעשה את מה שהוא מבין, אבל תראו איך השלטון מתייחס אליכם ואיך זרועותיו הנגועות משחיתות את הזכויות שלכם בלי להניד עפעף ותראו שאם אתם לא נוהגים בצורה דומה אתם פשוט נרמסים.

    השבמחק
  6. זאת לא פעם ראשונה שאני קורא על כזה דבר, וגם ראיתי מקרים כאלה בעיניים שלי כך שמאוד קל לי להאמין לכן. כל הכבוד על השיתוף, ואני יודע כמה אומץ זה דורש!

    השבמחק
  7. מזעזע, אבל למרבה הצער, מוכר - למי שהיה בהפגנות לפני שנה, ידוע וברור כשמש שהמשטרה פועלת בחוסר מקצועיות ואתיקה, ומשתמשת בכח שלה כמו כל גורם עברייני חסר עכבות מעצורים ופחד..
    ואח"כ גם לא מהססת לכסות על כל זה בשקרים.. זה מה שיש...
    (זכור היטב תת הניצב שסיפר על אבנים שזרקו על השוטרים, בלי שנראתה אבן או פגיעה אצל שוטר, וגם השוטרים שהרביצו למפגינים כשחשבו שלא רואים אותם, דוגמאות מיני רבות)...

    השבמחק
  8. טוב שיש רשתות חברתיות, בגלל זה לא צריך להסתמך על אתרים אפסיים כמו וואלה ו-ואיינט שכל מה שמעניין אותם הוא להרוויח כסף מפרסומות... ישר כוח!

    השבמחק
  9. חברים, האם יש ארוע בפייסבוק של ההפגנה? אחרת, איך אנשים ידעו מזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. https://www.facebook.com/events/533313553382362/533621376684913/?notif_t=plan_mall_activity

      מחק
    2. העמוד הזה הוא של ההפגנה השבועית מול בית שר האוצר, במחאה על מדיניותו הכלכלית.
      אני מתכוון להפגנה, שאני לפחות הבנתי מההתכתבות פה למעלה, שאמורה למחות ספציפית על אלימות המשטרה כלפי המפגינים, ובפרט על הארוע האחרון עם שתי הנשים.
      האם יש הפגנה כזאת? נראה לי, בכל זאת, שמדובר בדברים שונים ולא כל אחד בהכרח מזדהה עם שתי המטרות, כך שלדעתי חשוב להפריד. בעיניי, חשוב מאד למחות על האירוע האחרון ולחדד שהמחאה היא כנגדו.

      מחק
    3. אותה הפגנה - אירוע אחר: https://www.facebook.com/events/176407382535338/

      מחק
  10. כן כן אני זוכר שגם בהתנתקות האשימו שוטרים במעשים מגונים הטרדה מינית ועוד סיבות " מה לעשות כנראה שלא ידעתן לעורר את דעת הקהל למטרה ( חשובה ללא ספק !!) אז הנה זו הדרך הטובה מייצרים פרובוקציה טוענים למסכנות ומנסים לעורר את דעת הקהל !!
    דרך אגב צפו בסרטון שמתרוצץ עכשיו ברשת על הגברת שממציאה הטרדה מינית כנגד שוטרים !!!!
    נ.ב
    אפשר לחזור לימים עברו בה המשרה הייתה יותר מקצועית בפיזור הפגנות לא חוקיות ו/או פרועות : שימוש באלות בדיוק כמו בכל מדינה נאורה אחרת למשל ארה"ב , גרמניה , צרפת , בריטניה ועוד ועוד

    השבמחק